mandag 5. januar 2009

Resultat av en inspirerende kveld på Høyres Hus

Ja da er det klart! jeg MÅ bare ha en egen blogg. Har lært i dag, at HER kan jeg få si akkurat hva jeg vil - uten konsekvenser (!)
Var på en inspirerende møte i Høyres Hus, og under et innlegg fra VamPus sto det plutselig klart: Milert's Ville Verden MÅ så absolutt oppstå i kveld. SÅ ja - her er jeg.

Jeg skal skrive om politikk (som JEG se den), om mine ønsker for mit nye fedreland (dansk egentlig men norsk nå), om alt det som burde vært gjort annerledes (ikke av meg da) og hva jeg ellers irriterer meg over.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggen! Regner med at du synes det er greit at vi legger deg inn på bloggrollen både på Programbloggen, og på hoyre.no(?)

    SvarSlett
  2. ja det vil da være kjempe flott - takk!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med egen blogg !

    SvarSlett
  4. takk takk - ble jo inspirert av alle dere der inn den kvelden da

    SvarSlett